• 1

News

A salsiccia hè un alimentu assai versatile in a nostra vita di ogni ghjornu, pò esse manghjatu direttamente o aghjunghje à altri alimenti per aumentà u gustu, ma sapete perchè e duie fini di i salsiccia sò sigillati cù clips d'aluminiu?

sausage processing machine

Primu, hè particularmente resistente à l'ossidazione è a corrosione.Un film protettivu d'ossidu d'aluminiu hè generalmente furmatu nantu à a superficia di i prudutti d'aluminiu.A film hè aduprata per separà l'alimentu è di solitu ùn libera micca sustanzi nocivi.Tuttavia, ùn hè micca adattatu per u almacenamentu longu di l'alimentu è u vinu àcitu è ​​alkaline.À u listessu tempu, impedisce à l'alimentu di reagisce cù l'aria per via di a fuga di l'aria, evitendu cambiamenti in l'odore di l'alimentu è altri fenomeni indeserate.

Siconda,a forza è a durezza pò ghjunghje à u standard, è ùn hè micca faciule di rompe.À u listessu tempu, hà una bona duttilità è pò esse fatta magre, risparmià materiali è riducendu u pesu.

Terzu, u costu hè bassu.L'aluminiu hà una densità bassa è hè un metallu facilmente riciclabile cù un valore più altu ch'è l'azzaru.Pò ottene un ciculu bonu è prevene i rifiuti.Se sustituitu cù prudutti di plastica, unu hè forza insufficiente, è l'altru ùn hè micca riciclabile è difficiuli di degradazione, chì pruvucarà una contaminazione più seria.

I prudutti di salsiccia sò generalmente cilindrichi, piuttostu cà imballaggi flat.L'imballu hà una certa freccia termale è pare più bella, cusì ùn ci sò micca troppu opzioni di sigillatura.

Cum'è un fabricatore di l'equipaggiu di l'alimentariu, i cunsumatori di imballaggio sò ancu i nostri prudutti.Fornimu diversi tipi è mudelli di clips, chì sò adattati per tagliatori in forma di U, macchine tagliatrici automatiche doppie, è altre attrezzature di sigillatura.Cù aluminiu d'alta qualità, specificazioni cumplete, è efficienza di costu.

sausage clips
sausage clipping machine
sausage clipping machine

Postu tempu: Apr-07-2020