• 1

News

In a linea di produzzione di trasfurmazioni alimentarii, a sterilizazione à alta temperatura hè assai impurtante.U scopu principale di sterilizazione hè u Bacillus botulinum, chì pò pruduce toxine chì causanu dannu fatale à u corpu umanu.Hè una bacteria anaerobica resistente à u calore chì pò esse esposta à una temperatura di 121 ° C.Perderà a so attività biologica in trè minuti, è perderà a so attività biologica in un ambiente di 100 ° C per circa 6 ore.Di sicuru, più altu hè a temperatura, u più brevi u tempu di sopravvivenza di a bacteria.Sicondu i testi scientifichi, a sterilizazione hè più adatta à 121 ℃.À questu tempu, l'imballu hà una bona resistenza à u calore è u gustu di l'alimentariu hè relativamente bonu.Quandu sterilizeghja à 121 ° C, u valore F di u centru di l'alimentariu righjunghji 4, è B. botulinum ùn serà micca rilevatu in l'alimentariu, chì risponde à i requisiti di sterilità cummerciale.Dunque, quandu sterilizemu i prudutti di carne, a temperatura hè generalmente cuntrullata à circa 121 ° C.Una temperatura troppu alta affetterà negativamente u gustu di l'alimentu!

sterilization kettle

Metudu di sterilizazione

1. Sterilizazione circulante d'acqua calda:

Duranti l'sterilizazione, tutti l'alimenti in a pignatta sò imbulighjati in acqua calda, è a distribuzione di u calore hè più uniforme in questu modu.

2. Steam sterilization:

Dopu chì l'alimentu si mette in a pignatta, l'acqua ùn hè micca aghjuntu prima, ma direttamente in u vapore per riscalda.Perchè ci sò posti friddi in l'aria in a pignatta durante u prucessu di sterilizazione, a distribuzione di calore in questu modu ùn hè micca a più uniforme.

3. Sterilizazione di l'acqua spray:

Stu metudu usa ugelli o tubi di spruzzo per spruverà acqua calda nantu à l'alimentu.U prucessu di sterilizazione hè di spruzzà acqua calda in forma d'onda di nebbia nantu à a superficia di l'alimentu attraversu l'ugelli installati in i dui lati o in a cima di a pignatta di sterilizazione.Micca solu a temperatura hè uniforme è ùn ci hè micca un angulu mortu, ma ancu a velocità di riscaldamentu è di rinfrescante hè rapida, chì pò sterilizà in modu cumpletu, rapidu è stabile i prudutti in a pignatta, chì hè sopratuttu adattatu per a sterilizazione di l'alimenti imballati.

4. Sterilizazione di mischju di vapore d'acqua:

Stu metudu di sterilizazione hè statu introduttu da Francia.Unisce abilmente u tipu di vapore è u tipu di doccia d'acqua.Una piccula quantità d'acqua hè aghjuntu à a pignatta per scuntrà l'usu di spray circulante.U vapore entra in u paese direttamente, chì veramente rializeghja l'alta efficienza à cortu termine, u risparmiu d'energia è a prutezzione di l'ambiente, è hè adattatu per i prudutti speciali.Di sterilizazione.

Precauzioni

A sterilizazione à alta temperatura hè assai impurtante per una pianta di trasfurmazioni alimentari.Hà e duie caratteristiche seguenti:

1. Una volta: U travagliu di sterilizazione à alta temperatura deve esse cumpletu à un tempu da u principiu à a fine, senza interruzzione, è l'alimentu ùn pò micca esse sterilizatu ripetutamente.
2. L'astrazione di l'effettu di sterilizazione: l'alimentu sterilizatu ùn pò micca esse rilevatu à l'occhiu nudu, è a prova di cultura bacteriana dura ancu una settimana, per quessa hè impussibile di pruvà l'effettu di sterilizazione di ogni batch sterilized of food.
Basatu nantu à e caratteristiche di sopra, questu richiede à i pruduttori di:

1. Prima, avemu da fà bè in l'uniformità igienica di tutta a catena di trasfurmazioni alimentaria, è assicurà chì a quantità iniziale di bacteria in ogni saccu di manciari prima di bagging hè uguali, per assicurà l'efficacità di a formula di sterilizazione stabilita.
2. U secondu requisitu hè di avè l'equipaggiu di sterilizazione cù un rendimentu stabile è un cuntrollu di temperatura precisa, è implementà a formula di sterilizazione stabilita senza fallimentu è errore minimu per assicurà u standard è l'uniformità di l'effettu di sterilizazione.


Tempu di Postu: Apr-06-2021