• 1

Attualità

In u prucessu di produzzione di prudutti di farina, u mischju di a pasta hè un prucessu direttamente ligatu à a qualità di i prudutti di farina. U primu passu di impastà hè di permette à a farina cruda di assorbe l'umidità, chì hè cunveniente per calandrà è furmassi in u prucessu successivu. Inoltre, a farina cruda deve assorbe cumpletamente l'acqua durante u prucessu di impastu per fà chì u glutine in a farina formi una struttura di rete. A quantità di umidità assorbita da a farina hà un effettu decisivu nantu à a qualità di u pruduttu di a farina.
   1. Principiu di prucessu di a macchina di miscelazione in vuoto:

Impastà à u vuottu significa impastà a pasta sottu à u vuòtu è à pressione negativa. E particelle di farina di granu sò agitate cù acqua sottu pressione negativa. Perchè ùn ci hè alcuna barriera di e molecule d'aria, pò assorbe l'acqua più cumpletamente, rapidamente è uniformemente, prumove cusì a struttura di rete di e proteine ​​di a pasta. Trasfurmazioni, migliurendu assai a qualità di i prudutti di tagliatelle.

   2. Funzione di prucessu di a macchina di miscelazione in vuoto:

  ● Rispuntatu à a tecnulugia ordinaria di impastu, pò aumentà l'umidità di a pasta di 10-20%.

  ● L'acqua libera in a pasta hè ridutta, è ùn hè micca faciule di attaccà à u rulli durante u rotulu; e particelle di pasta sò più chjuche, è l'alimentazione hè più uniforme è liscia.

  ● E particelle di farina di granu assorbenu l'acqua in modu uniformu è cumpletu, è a struttura di a rete di glutine hè cumpletamente furmata, chì pò fà a pasta d'oru in culore, è aumentà significativamente a densità è a forza, affinchì i tagliatelli finiti sianu deliziosi, lisci, gumosi è immiscibili (dissoluzione ridutta).

        ● L'impastatu à u vuottu adopra un miscugliu in duie tappe à duie velocità, un miscugliu à acqua à pulverità à grande velocità è un impastatu à bassa velocità. Perchè u tempu di mischju hè accurtatu è ùn ci hè resistenza à l'aria, riduce micca solu u cunsumu d'energia, hà effetti significativi di risparmiu d'energia è di riduzione di emissioni, ma mantene ancu a pasta calda. A crescita di a temperatura hè ridutta di circa 5 ℃ -10 ℃, chì evita a denaturazione di e proteine ​​per via di l'aumento eccessivu di temperatura di a pasta è danneghja l'organizazione di a rete di glutine.

vacuum dough mixer

Tempu di posta: Maghju-12-2020