• 1

Attualità

Aduprendu a proteina di tissutu di soia, a polvere raffinata konjac, a polvere di proteine ​​è l'oliu vegetale cum'è materie prime principali, e caratteristiche strutturali di ogni cumpunente sò aduprate per rimpiazzà a carne animale è testà a tecnulugia di trasfurmazione di carne vegetariana è salsiccia di prisuttu.

Formula basica

Proteina di tissutu di soia 10, acqua di ghiaccio 24, oliu vegetale 7,5, konjac in polvere 1,2, proteina in polvere 3, amidone modificatu 1,8, sale da tavola 0,9, zuccheru biancu 0,4, glutammatu monosodicu 0,14, I + G 0,1, sapore vegetarianu 0,15, proteina di sieru 0,6, Salsa di soia in polvere 0,6, culore di caramelu 0,09, TBHQ 0,03.

2

Prucessu di pruduzzione

Proteine ​​di tissutu di soia → aghjunghjenu acqua per reidratà → disidratate → setosa → fresca → riservà

Aghjunghjite materiali ausiliari in acqua di ghiacciu → stir and emulsify → add soy soy protein protein → stiring high-speed → enema → cooking (sterilization) → detection → product finished → storage

Punti operativi

1. Ridratazione: aghjunghjite acqua per lascià a proteina di u tissutu di soia assorbe l'acqua è umidità, è riidratassi. Durante questu tempu l'agitazione manuale pò accurtà u tempu di reidratazione.

2. Disidratazione: Dopu a reidratazione, a proteina di u tissutu di soia hè disidratata in una macchina speciale di disidratazione, è solu l'acqua di legatura curretta pò esse tenuta. U cuntenutu in acqua generalmente cuntrullatu hè trà 20% è 23%. A temperatura di a proteina di tissutu di soia dopu a disidratazione generalmente ùn supera micca i 25 ° C, chì hè determinata da a temperatura di l'acqua aduprata in a reidratazione. 

3. Serigrafia: I pezzi di proteine ​​di tissutu di soia disidratati sò torti in filamenti di fibra da una macchina vegetariana chì torce a carne; hè necessariu esse raffreddatu à temperatura ambiente in tempu per evità l'odore è u deterioru di a proteina à alta temperatura, chì influenzerà negativamente a qualità di u pruduttu finale.

4. Miscelazione: Miscelate materiali ausiliari cum'è polvere di konjac, emulsificante, ecc. Inseme cù oliu vegetale in acqua di ghiaccio, è emulsifiate cù una mescolanza di gamma media. Dopu emulsificatu uniformemente, mette a seta di proteine ​​di tissutu di soia è agita à grande velocità per 15min ~ 20min.

5. Clistere: Sceglite u casing propiu è piazzate nantu à a macchina di clistere, clistere i riempimenti viscosi misti secondu e specifiche stabilite.

6. Cottura (sterilizazione): Cocite u prisuttu à 98 ℃ per circa 25min, adattatu per almacenà in frigorifero. Pò esse sterilizatu à 135 ℃ per circa 10min è pò esse conservatu à temperatura ambiente. I specificazioni di u pruduttu sopra sò 45g ~ 50g / striscia, u pesu di u produttu aumenta, u tempu di coccia deve esse allargatu.

7. Prove: L'ispezione igienica hè un travagliu indispensabile per chì i prudutti sianu qualificati è per assicurà a so vita di scaffale. L'elementi da testà includenu generalmente umidità è u numeru di cellule batteriche. U numeru di culunie di prudutti deve esse inferiore à 30 / g. I batteri patogeni ùn devenu micca esse rilevati.

(2) Congelazione rapida. Pone u campionu in un congelatore veloce è congelate à -18 ° C.

(3) Pasticceria. Cacciate u materiale, mettelu in una teglia è mandatelu à u fornu. (Su è falà u focu, arrustite à 150 ℃ per 5min, poi girate à 130 ℃ per 10min). Brusgià u mele preparatu cù acqua nantu à a carne cunservata è mandallu torna à u fornu (focu in sù è in giù, 130 ℃, 5min). Cacciate lu, copre cù un stratu di carta unta, giratelu nantu à a teglia da fornu, spazzulate cù acqua di meli, è infine mandatelu in u fornu (focu in sù è in ghjò, 130 ℃, 20min ponu esse fora di u fornu). Tagliate a carne arrustita in una forma rettangulare.


Tempu di posta: Nov-28-2020