• 1

News

Utilizendu a proteina di tissutu di soia, u polveru raffinatu di konjac, u polveru di prutezione è l'oliu vegetale cum'è e materie prime principali, e caratteristiche strutturali di ogni cumpunente sò aduprate per rimpiazzà a carne animale è pruvà a tecnulugia di trasfurmazioni di carne vegetariana è salsiccia di jambon.

Formula basica

A proteina di tissutu di soia 10, acqua di ghiaccio 24, oliu vegetale 7,5, konjac in polvere 1,2, proteina in polvere 3, amidu mudificatu 1,8, sal di tavola 0,9, zuccaru biancu 0,4, glutamate monosodiu 0,14, I + G 0,1, sapori vegetariani 0,15, whey. Polvere di salsa di soia 0,6, culore di caramelu 0,09, TBHQ 0,03.

2

Prucessu di pruduzzione

Proteina di tissutu di soia → aghjunghje l'acqua per reidratà → disidrata → sita → cool → riserva

Aghjunghjite materiali ausiliari in acqua di ghiaccio → agitate è emulsionate → aghjunghje seta di proteina di tissutu di soia → agitazione à alta velocità → enema → cucina (sterilizazione) → rilevazione → pruduttu finitu → almacenamiento

Punti operativi

1. Reidratazione: aghjunghje l'acqua per chì a proteina di u tessulu di soia assorbe l'acqua è umidificate, è rehydrate.Duranti stu tempu, l'agitazione manuale pò accurtà u tempu di reidratazione.

2. Desidratazione: Dopu a reidratazione, a proteina di u tissutu di soia hè disidratata in una macchina di desidratazione speciale, è solu l'acqua di ubligatoriu propiu pò esse guardata.U cuntenutu di l'acqua generalmente cuntrullata hè trà 20% è 23%.A temperatura di a proteina di u tissutu di soia dopu a desidratazione ùn hè micca generalmente più di 25 ° C, chì hè determinata da a temperatura di l'acqua utilizata in a reidratazione. 

3. Silking: I pezzi di proteina di tissutu di soia disidratati sò torciati in filamenti di fibra da una macchina di torsione di carne vegetariana;hè necessariu di rinfriscà à a temperatura di l'ambienti in u tempu per evità l'odore è u deterioramentu di a proteina à alta temperatura, chì affettaranu negativamente a qualità di u pruduttu finitu.

4. Mixing: Imbulighjate materiali ausiliarii cum'è konjac powder, emulsifier, etc., inseme cù oliu vegetale in acqua di ghiaccio, è emulsify cù agitazione mid-range.Dopu avè emulsionatu in modu uniforme, mette a soia di a proteina di tissutu di soia è agite à alta velocità per 15 min ~ 20 min.

5. Enema: Sceglie u casing propiu è mette nantu à a macchina enema, enema i riempimenti viscosi mischiati secondu e specificazioni stabilite.

6. Cooking (sterilization): Cogliu u jambonu à 98 ℃ per circa 25min, adattatu per u almacenamentu in frigo.Pò esse sterilizatu à 135 ℃ per circa 10 min è pò esse guardatu à a temperatura di l'ambienti.E specificazioni di u produttu sopra sò 45g ~ 50g / striscia, u pesu di u produttu aumenta, u tempu di cucina deve esse allargatu.

7. Testing: L'ispezione igienica hè un travagliu indispensabile per i prudutti per esse qualificati è per assicurà a so vita di conservazione.L'articuli per esse pruvati generalmente includenu l'umidità è u numeru di cellule bacteriale.U numaru di culunie di produttu deve esse sottu à 30 / g.A bacteria patogena ùn deve esse rilevata.

(2) Congelazione rapida.Pone a mostra in un congelatore rapidu è congelate à -18 ° C.

(3) Cottura.Eliminate u materiale, mette in una teglia di pane è mandate à u fornu.(Su è falà u focu, arrosti à 150 ℃ per 5 min, poi turnate à 130 ℃ per 10 min).Pigliate u meli preparatu cù l'acqua nantu à a carne cunsirvata è mandate à u fornu di novu (up and down fire, 130 ℃, 5min).Pigliate fora, copre cù una strata di carta grassa, vultà nantu à a tazza di pane, spazzola cù acqua di meli, è infine mandatu in u fornu (su è falà u focu, 130 ℃, 20min pò esse fora di u fornu).Tagliate a carne arrustata in una forma rettangulare.


Tempu di posta: 28-novembre-2020