• 1

Attualità

Ingredienti: Porcu frescu 250g (ratio grassu-magru 1: 9), suchju di fragola 20g, sesame biancu 20g, sale, salsa di soia, zuccheru, pepe neru, zenzeru, ecc.

Processu tecnologicu: lavà a carne → macinà a carne → agitare (mettendu u cundimentu è u suchju di fragole) → congelazione rapida → scongelamentu → cottura → affettatura.

Punti principali di operazione:

(1) Cundiziunamentu di a carne cunservata. Sceglite u porcu chì hà passatu l'ispezione sanitaria, caccià u tessutu connettivu, macchie di sangue, ecc., È macinà grassu è carne magra in carne macinata cun un macinatore. Mette u cundimentu è u suchju di fragole in sequenza. Aghjunghjite sale, salsa di soia, zuccheru, pepe neru, salsa di soia, zenzeru, acqua purificata, ecc. Pigliate e trappule agitate è piazzate nantu à carta oliata, poi coprite cù un imballu di plastica, è poi appughjate u pettu di maiale di fragola in una fetta fina.

1

(2) Congelazione rapida. Pone u campionu in un congelatore veloce è congelate à -18 ° C.

(3) Pasticceria. Cacciate u materiale, mettelu in una teglia è mandatelu à u fornu. (Su è falà u focu, arrustite à 150 ℃ per 5min, poi girate à 130 ℃ per 10min). Brusgià u mele preparatu cù acqua nantu à a carne cunservata è mandallu torna à u fornu (focu in sù è in giù, 130 ℃, 5min). Cacciate lu, copre cù un stratu di carta unta, giratelu nantu à a teglia da fornu, spazzulate cù acqua di meli, è infine mandatelu in u fornu (focu in sù è in ghjò, 130 ℃, 20min ponu esse fora di u fornu). Tagliate a carne arrustita in una forma rettangulare.


Tempu di posta: Apr-27-2020