• 1

News

vege dog food

Sicondu un studiu chì spera di prumove a dieta vegetale per l'animali, una dieta vegana per i misgi è i cani pò esse sana cum'è una dieta di carne.
Sta ricerca vene da Andrew Knight, prufissore di medicina veterinaria in l'Università di Winchester.Knight hà dettu chì in quantu à certi risultati di salute, i dieti basati nantu à a pianta pò esse megliu o ancu megliu cà l'alimenti di carne per animali, ancu s'è i nutrienti sintetici sò necessarii per cumplettà a dieta.
In u Regnu Unitu, induve si trova l'Università di Winchester, i prupietarii di animali chì ùn anu micca alimentatu i so animali cù una "dieta approprita" ponu esse amminati più di $ 27,500 o imprigiunati sottu u 2006 Animal Welfare Act.U prugettu ùn stipula micca chì i pranzi vegetariani o vegetariani ùn sò micca adattati.
Justine Shotton, presidente di l'Associazione Veterinaria Britannica, hà dettu: "Ùn ricumandemu micca d'alimentà i cani cù una dieta vegana, perchè u equilibriu nutrizionale sbagliatu hè assai più faciule ch'è quellu currettu, chì pò purtà à una carenza dietetica è u risicu di malatie cunnesse". , Dì à Hill.
L'esperti veterinari dicenu chì l'animali anu bisognu di una dieta equilibrata è ponu avè bisogni nutrizionali assai specifichi, è una dieta vegana hè improbabile di risponde à questi bisogni.Tuttavia, i risultati di ricerca di Knight dimustranu chì l'alimenti per animali vegetali sò nutrizionalmente equivalenti à i prudutti chì cuntenenu carne.
"I cani, i misgi è altre spezie anu bisognu di nutrimentu.Ùn anu micca bisognu di carne o qualsiasi altri ingredienti specifichi.Hanu bisognu di un inseme di nutrienti, finu à ch'elli sò furniti in una dieta abbastanza diliziosa, avarà a motivazione per manghjà è esse faciule di digerisce., Vulemu vede ch'elli prosperanu.Questu hè ciò chì l'evidenza pare indicà ", disse Knight à u Guardian.
Sicondu Hill, anche i cani sò omnivori, i misgi sò carnivori, è i so dieti necessitanu proteini specifichi, cumpresa a taurina.
Sicondu u Washington Post, 180 milioni di animali domestici in e famiglie americane manghjanu carne bovina, agnella, pollame o porcu per quasi ogni pastu, perchè l'emissioni di gas di serra da l'allevamentu di l'animali cuntenenu u 15% di l'emissioni di gas di serra glubale.
I ricercatori di l'Università di California, Los Angeles stimanu chì i cani è i misgi anu finu à u 30% di l'impattu ambientale di u cunsumu di carne in i Stati Uniti.Sicondu u "Washington Post", se l'animali americani formanu u so propiu paese, u so cunsumu di carne serà u quintu in u mondu.
Sicondu un sondaghju di Petco, parechje cumpagnie di l'alimentu per animali anu cuminciatu à sviluppà alternative basate in insetti per i cani è i misgi, è u 55% di i clienti piace l'idea di utilizà ingredienti di proteine ​​​​alternative sustinibili in l'alimentu per animali.
L'Illinois hè diventatu recentemente u quintu statu à pruibisce i magazzini di animali da vende cani è misgi da l'allevatori, ancu s'ellu sò permessi di accoglie eventi di adopzione per i misgi è i cani da i rifugi per l'animali è l'urganisazioni di salvezza.U prugettu hà da scopu di finisce i feedlots chì furnisce i feedlots per a maiò parte di l'animali di cumpagnie venduti in i magazzini.
Shepard Price hà un maestru in ghjurnalismu da l'Università di Texas è vive in St. Louis.Sò stati in ghjurnalisimu per più di quattru anni.


Tempu di pubblicazione: 23-oct-2021